Gürkut Gürsoy

Savaş çıkmış, hemen ekmek almaya gidiyorum…

In ekmek, fenerbahçe, istanbul belgesel günleri, paok on Ağustos 19, 2010 at 2:38 pm
Paok – Fenerbahçe eşleşti. O taraftan daha çok bizim rüzgar milliyetçiler savaş çığlıkları atmaya başladı. Rüzgar bir büyüdü sanırsın 50 otobüs Selanik’e çıkartma yapılmaya gidiliyor. Bizim tribünün rüzgarı meşhurdur. Yunan Konsolosluğu’nun vize konusunda biraz zorluk çıkardığını duyan “ulan ibne Yunanistan, gelmemizi engelleyemezsin” palavrası altında sanki vize verilse gidecekmiş gibi sallamaya başladı. Ulan dedim İstanbul’dan zaten iki otobüs dolusu adam gitmez. Yunan vizeyi kapıya her gelene verse bile gitmez… Bu rüzgar, bu savaş çığırtkanlığı neden? 60-70 kişilik bir kafile Selanik yolunda. Rüzgar yapmayan, adam gibi işini kovalayan, vizesini rahat rahat alan. Hepsine kazasız belasız bir deplasman dilemek bize düşen tek şey. Ama forumlara, facebook a bakınca insan fırına koşup ekmek almaktan alamıyor kendisini. Zira savaş çıkmış sanırsın. Maç bu, iki tarafta ateşli taraftar topluluklarına sahip. Meşalede yanar, taş da atılır, hatta atkı bayrak bile gider arada.
Dedeleri, nineleri, anne ve babaları (çocuk dahil 3 kuşak) İstanbul’da doğmamış olanlar kendileri İstanbul’da doğmuş olsalar bile  İstanbul’u terk edecekler, sadece bu şartlara sahip olanlar İstanbul’a gelebilecekler ve İstanbul’da yaşayabilecekler diye bir kanun çıksa ne olur acaba?
Reklamlar
  1. bizim taraftan bakmayalım sadece onlar tarafından daha beter. onlar orda pislik yapacak gibime geliyor. ayrıca 3 otobüs gfb 1 otobüs kfy'den gidiyor . ben öyle biliyorum. bir de eurofeb. 750 bilet ayrılmış.

  2. benim valide tesadüfen istanbul doğumlu olmasa postaladın beni gittim gürkut 🙂 yırttık neyse 🙂

  3. @sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki… yok ya İstanbul'dan 70 kişi falan var giden. Tüm satılan bilet ise 300 müş.*************@ baris_gerceker dedi ki…Barış kardeşim maalesef kaybettin. İfade edememişim tam olarak. Dedeler, nineler İstanbul doğumlu olacak, Anne ve Baba'da İstanbul doğumlu olacak. Birde çocuk.. 3 kuşak yani 🙂

  4. mikka – mikko uyduruk hesapları ilehttp://terelli/ url ise yorum yapan bir hıyarın yazdığı yorumu yayınladım ve cevap verdim. ancak hıyar buna cevaben 4 yorum yapmış hepsi aynı ve 1 mikka 3 mikko nick i kullanmış. Ouduklarını anlamayacak kadar hıyar. Yaptığı yoruma verilen cevabı tamamen götünden anlayacak kadar salak. Bu yüzden 2 gün onaylanmış olarak duran yorumunu ve o yoruma cevabımı siliyorum. Dangalak eğitim merkezi değiliz. Kocaman camia arada dangalaklarda çıkacak haliyle…

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: