koskorcuk

Endüstriyel Futbola Karşı, Yaşaşın ADS! Selam Olsun Mavi Şimşekler’e!

In Adana Demirspor, bella ciao, endüstriyel futbol, Mavi Şimşekler, Meşale on Ocak 11, 2012 at 4:25 pm

Dün akşam adaya dönmek için vapur iskelesine doğru yürürken Demirsporlu iki kardeşime rastladım. Boyunlarında ADS-Livorno atkıları vardı. Hemen yaklaştım ve ben de geliyorum “maça bilet bulur muyuz?” diye sordum. Bir iki telefon trafiği sonrasında “tamam abi ayarladık” cevabı gelince peşkeştepeye doğru düştük yola. Biliyordum birçoğumuzun yıllardır özlediği tribünü yaşayacaktık az sonra. İlk kez yanımda fotoğraf makinamın olmadığına çok üzüldüm. Meşale ve Bella Ciao yetti arttı. Teşekkürler ADS tribünleri teşekkürler Mavi Şimşekler…

 

Bir Cevap Yazın

